3/20/15

New in: Good and Bad

Ultra Facial Oil Free Gel-Cream by Kiehl's

Alustan sissejuhatuseta... Mul oli vaja kiiresti niisutavat näokreemi, mis hoiaks kontrolli all mu rasust nahka. Pärast tööd oli üpris kiire ning kaasa tuli Kiehl'si geel/kreem, mis on tegelikult siiski lihtsalt geel. Nagu ikka kodus esimese asjana asusin toodet googeldama ning vastukaja polnud positiivne, kuid seekord ei lasknud eelarvamustel tekkida, sest mäletasin, et Lush'i kreem osutus üpris positiivseks üllatuseks. Selle tootega aga oli vastupidi... Esiteks ta ei niisuta piisavalt, sest jumestuskreemi peale kandes jäi nina peal nahk alati kooruma. Samas kui panna seda kreemi liiga palju, siis meigi peale kandmisel hakkas ta näol niiöelda rulluma. Ei avaldanud ta minu nahale ka mingit muud positiivset mõju. Vaadates selle toote reitingut kodulehel, olen ma üpris üllatunud, et ta nii palju tähti teeninud on. 

Perfection Lumiere Velvet Smooth-Effect by Chanel

Etteruttavalt võin öelda, et see toode on üks parimaid oste viimasel ajal. Varasemalt kiitsin Teile ühte sarnast Chanel'i jumestuskreemi, kuid ma ei tea, kuidas ma sain mitu aastat nii rumal olla, et kasutasin toodet, mis oli mõeldud pigem kuivale nahale. Minu kombineeritud nahaga aga sobib antud  toode kordades paremini ning tulemus on tõesti smooth ning nägu ei lähe päeva jooksul absoluutselt rasuseks. Katvus on pigem keskmine, kuid minule sobib ta ideaalselt, sest õhuke kiht jätab äärmiselt naturaalse mulje ning veidi paksem kiht tagab ka piisava katvuse. Olgu öeldud, et minu suurim võitlus on komedoonid ning nende katmiseks sobib ta üpris hästi. Lisaks meeldib mulle antud kreemi pakend ka nii-nii väga!

No comments:

Post a Comment