11/15/14

All about foundation


Superbalanced Makeup by Clinique / Even Better Makeup SPF 15 by Clinique

Alustame siis algusest. Kui ma olin alles noor tüdruk ja avastasin enda jaoks meigi rõõme ning mul tekkis pähe esimene mõte, et mu nahk pole piisavalt ilus, siis haaras mu käsi jumestuskreemi järgi, mis asetses minu ema meigikotis. Selleks osutus Clinique Superbalanced Makeup ning mina olin sellega rahul mitu väga pikka aastat. Ilmselt oleksin siiani rahul. Ühel hetkel sai emal kreem otsa ning otsustasin ise suunduda poodi ja see endale soetada. Muidugi tol ajal ei osanud ma arvata, kui palju selline toode võib maksta ning otsustasin, et nii noorelt peaksin ikka esmalt vaatama hoopis odavama meigi lettide poole. Esimeseks katsetasin vist Maybelline'i jumestuskreemi, siis Lumene ja Bourjois ning olles mitmendat korda piinlikult laiguline, otsustasin pöörduda tagasi veidi kallima kraami poole. Kahjuks ei oska ma öelda, miks minu kogemus eelnevalt loetletud brändidega nii halb oli ja jääb mulle ka mõistmatuks mu pidev laiguline olek, sest teised ju kasutavad ja neil nagu toimib. Igastahes kaotasin ma usuku nendesse ning välja minnes soovisin oma näo seisukorras ikka kindel olla. Clinique leti juures polnud aga Superbalanced'i siiani kasutatud tooni ja otsustasin hoopis Even Better Makeup'i proovida. Tegelikult olin talvel ka sellega rahul, kuid kevadel sai selgeks, et see on minu jaoks pisut liiga paksu katvusega ning kui esimene kord see teadmine kohale jõudis, siis rohkem käsi seda kasutama ka ei tõusnud. Kuidagi hakkas vastu mõte sellest, et mu nägu hakkab katma nii paks kiht, samas kui midagi muud just võtta polnud, siis tundsin ennast täitsa hästi ka seda toodet kasutades.

 
Vitalumiere Aqua SPF 15 by Chanel / Perfection Lumiere by Chanel

Teate, mida ma järgmiseks oma ema meigikotist avastasin? Chanel'i jumestuskreemid. Pärast viimast Even Better Makeup'i kasutamist, olin hämmingus kui esimest korda Vitalumiere Aqua peale kandsin. Tõesti tundsin, et mu näonahk on nagu beebipepu, sest nahk oli nii ühtlane ja pehme ning mis kõige tähtsam - katvus oli nii õhuline! Seal kõrval sain proovida kohe ka Perfection Lumiere, millel oli juba paksem katvus, kuid jättis naha veel ühtlasemaks ja silmale veel ilusamaks. Miinuseks on vaid see, et nahk peab enne palju niisutust saama, sest Perfection Lumiere kuivatab minu nahka päris korralikult. Enda jaoks sai kohe selgeks, et Vitalumiere jääb igapäevaseks kasutamiseks ning Perfection Lumiere leiab kasutust, kui on minek mõnele pidulikumale sündmusele. Mitu aastat möödus mul ustavalt Chanel'i usku, siis aga nahk hakkas harjuma või ma ei teagi... Igastahes ei näinud ma enda jaoks enam seda wow-efekti. Muidugi võis asi olla ka selles, et millegi pärast oli viimasel ajal mu nahk ka pidevalt rasvasem ning väsisin nägemast, kuidas päeva keskel vaatamata kallile jumestuskreemile mu nägu läikis ja nägi kuidagi... mitte-nii-ühtlane välja. Igastahes üks hetk hakkas mind häirima rasvane-nahk-ja-samal-ajal-meik-näos kooslus ning jõudsin sinna, kus ma olen praegu - otsustasin loobuda igasugustest jumestuskreemidest. Praegu on vast liiga vara öelda, kas ma suudan sellega ka püsivalt jätkata, kuid enesetunne on küll mõnusam ja kuidagi puhtam! Vajadusel on võimalus päeva jooksul nägu veega üle tõmmata ning tunne on kohe palju värskem. Ainuke asi, mis mind häirib on komedoonid mu ninal ning hetkel panustan sellele, et rohke vesi ja puhas toitumine aitab neist vabaneda. Mustade täppide olemasolust ilmselt sõltubki kõige rohkem, kas jätkan niiöelda meigivaba teekonda või mitte. Muidugi tähtsamatel sündmustel haaran siiski jumestuskreemi järgi. 


Touche Eclat by YSL / Airbrush Concealer by Clinique

Küll aga ei ole ma siiani loobunud viimsest lihvist, mis kaotab tumedad silmaalused! Kujutate ette - ka need kaks toodet leidsin kunagi just oma ema meigikotist. Esimesena sattus minu kätte YSL toode ning olin sellega igati rahul, sest tegi oma tööd väga hästi ning mul polnudki varem selliste meigitoodetega kogemusi. Siis aga mingil põhjusel jõudis minuni Clinique toode ning olin sellega ka väga rahul. Ühtki halba sõna öelda ei olnud, aga süda niheles ikka YSL Touche Eclat juurde. Seega viimasel reisil haarasin lennujaamast kohe kaks tükki endaga kaasa, kuid... jõudsin koju ja hakkasin hoopis Clinique igatsema! Ilmselt on asi selles, et valisin vale tooni, sest Touche Eclat 1,5 on minu jaoks talvel liiga kollane, samas kui Clinique'i oma oli väga hele ning sobis mu päevitamata silmaalustega. Arvestades aga lennujaamas olevat valikut, siis polnudki mul võimalus paremat tooni valida, sest teised olid liiga tumedad või roosa alatooniga, mis mulle üldse ei lähe, sest minu nahk on kollaka alatooniga. Kokkuvõtteks võib öelda, et ilmselt minu meigikotti jäävad mõlemad tooted figureerima.

No comments:

Post a Comment