4/14/15

New in: Brushes by Sigma

Olen juba pikalt jahtinud häid meigipintsleid. Seekord ei tahtnud huupi panna, sest üks peenikese otsaga huulepintsel, mida ostsin kunagi Selverist, oli ajaga muutunud üpris laiaks lauvärvipintsliks. Algul mõtlesin asjaga kergesti ühele poole saada ning valida Mac. Võimalus oli osta ka palju kiidetud Real Techniques, kuid ma ei tea, mis põhjusel nad minu südant võita ei suutnud. Poes tundusid need pintslid mulle kuidagi jube pehmed ning jumestaja oli mulle just hiljuti öelnud, et ma jälgiks pintsleid ostes, et nad poleks liiga pehmed ja mitte midagi tegevat, võib-olla just sellest tekkis mul mingi eelarvamus. Pikema aja peale hakkas aga ühe enam silma jääma asjaolu, et paljud ilublogijad kirjutasid, et Mac'i pintslite hinnad ei vasta nende kvaliteedile, hoopis Sigma pintslid pidid olema taskukohasemad ning kohati veelgi paremad ja vastupidavamad. Siit tuli otsus osta just Sigma pintslid.  

F60 - Foundation

Gosh'i jumestuskreemi pintsel oli mind mitu aastat usinalt rõõmustanud, kuid aeg tegi oma töö... Viimasel ajal hakkasid karvad välja langema ja tulemus ei jäänud enam nii ühtlane. Uue ja puhta Sigma F60 pintsliga on jumestuskreemi lausa rõõm peale kanda, tulemus jääb väga ühtlane ja siidine.

F40 - Large Angled  

F40 tellisin eesmärgiga kasutada seda, kas põsepuna, highlighter'i või päiksepuudri peale kandmisel vastavalt siis põsesarnadele või nendest natuke alla poole. Töö saab tehtud väheste liigutustega (muidugi toodet peab ka vähe kasutama, ei tasu liialdada) ja ei pea muretsema, et ühel pool jääb põsepuna joon kõveram kui teisel. 

E75 - Angled Brow

Ma ei tea, miks olen aastaid kasutanud kulmude kontuurimiseks ja täitmiseks hoopis lauvärvi pintslit, mis on ümara otsaga. Ilmselt pole olnud aega ja viitsimist minna kulmupintsli jahile, kuid selle saabumine minu arsenali rõõmustas mind kõige enam. Ilus töö saab tehtud palju kiiremini ja palju vähesema vaevaga. 

E25M - Mini Blending

Armas ja pisike pintsel lauvärvide jaoks, mis tuli kingitusena SigmaBeauty.com'lt.


Sigma pintslidega tekkis mul muidugi dilemma, kust tellida? Üheks võimaluseks on osta tooted nende USA kodulehelt http://www.sigmabeauty.com ja teine variant on tellida Eestist http://www.naturaalkosmeetika.ee. Minu valik langes USA peale, sest:
- Palju laiem valik. Eesti poes polnud pintsleid, mida soovisin või olid nad otsas.
- Ületades teatud summa, saad kaasa kingituse ning minu meelest kingituste väärtus kasvab olenevalt sellest, kui palju dollareid ostule kulutad. Kingituse saad ka ise valida mitme valiku hulgast.
- Veidi odavamad hinnad + käis ka pakkumine, mis andis lisaks veelgi allahindlust. 
Eesti poe plussideks on muidugi see, et toote saab kiiremini kätte. Lisaks ei ole ma kindel, kas hinnaliselt tegelikult üldse midagi võitsin, sest Eestis pidin maksma USA'st saabuva paki eest käibemaksu. Oleks lisandnud ka tollimaks, kui saadetis oleks olnud üle 150€. 


Lõpetuseks ütleks, et kuigi ma pole jumestuskunstik, kes oskab pintsli kõiki aspekte objektiivselt hinnata, siis nii palju võin lubada, et kvaliteetne pintsel teeb tavakasutaja töö palju lihtsamaks ning aitab saavutada soovitud tulemuse kergema vaevaga. Loodan, et kunagi saan Sigma pintsleid kiita ka vastupidavuse koha pealt. 

No comments:

Post a Comment