10/10/14

Vanishing Cream by Lush

Alustaksin esimese postituse positiivse üllatusega. Mul ei ole kunagi olnud ühte kindlat niisutavat näokreemi, vaid olen hoopiski ekselnud kuskil Clinique ja Selveri poelettidel leiduva vahel. Pean tunnistama, et kuigi Clinique oli sageli üsna hea valik, siis polnud ta ilmselt midagi nii erilist, et mul oleks isegi konkreetse kreemi nimi meelde jäänud või et oleksin raatsinud sellele tootele uuesti raha kulutada. Sügise alguses tabas mind aga ebameeldiv asjaolu, kui mulle sai selgeks, et liigne rasu mu näolt ei kavatsegi kusagile kaduda ja meik kulus üsna kiiresti maha, sest pidin end pidevalt salvrätikuga tupsutama. Tööpäeva lõpus olin eesmärgiks võtnud suunduda Lush'i poodi ja leida endale midagi sobivat. Põhjus, miks ma otsustasin just Lush'i poe kasuks, oli üsna lihtne - olen kuulnud, et toodete koostisosad on tunduvalt looduslikumad kui igas teises tootes ning Foorumi keskus oli mul kohe silmapiiril.



Poes mul ei tekkinudki võimalust pikemalt üksi ringi vaadata, sest sõbralik klienditeenindaja asus koheselt oma teadmistega mind abistama. Mulle natukene arusaamatul põhjusel viis ta mind esialgu kurssi mitmete näokreemidega, mis poleks mulle igaljuhul sobinud, kas siis nahatüübi või vanuse poolest ning alles siis jõudis tooteni, mis kandis nime Vanishing Cream. Põhjusel, et ma ei osanud Lush'i toodetelt igal juhul midagi oodata, otsustasin kiiresti selle kasuks, sest mis informeeriks mind paremini, kui ise järgi proovimine. Koju jõudes lugesin selle kreemi kohta ka mõned arvustused ning mu esimeseks emotsiooniks oli pigem kahetsus või pettumus, sest kujutage pilti - kõik arvustused polnudki ühtselt ülistavad. Kõige enam jäi mind kummitama kirjutis, mis väitis, et kui sul on rasune nahk, siis parem on mitte midagi kasutada kui antud kreemi. 

Esimesel päeval üllatas mind selle lõhn. Ma ei oskagi seda otseselt mõne muu tootega võrrelda, kuid pigem sarnanes see mõne ravikreemi lõhnaga kui mingisuguse dekoratiivkosmeetika tootega. Samas minu jaoks oli see positiivne, sest tekitas tunde, et toode tõesti ei ole kahjulikku keemiat täis. Esimese päeva lõpuks ei märganud ma erilisi muutusi, aga nädala pärast... Vau! Endale märkamatult ei vajanud mu nägu päeva jooksul kohendamist ning näonahk muutus ühtlasemaks ja puhtamaks. Eriti meeldib mulle nüüdsest kasutada seda kreemi õhtuti pärast pesu, sel viisil piisab hommikul ainult näo loputamisest veega ning see ei vaja lisaks niisutust ega erita absoluutselt rasu.

Selle toote kohta on mainitud sedagi, et lisaks rasusele nahale sobib see imehästi ka meigialuskreemi asendajaks. Kreem ise on väga mõnusa konsistentsiga, ei ole raske laiali hõõruda ning nagu nimi viitabki, siis imendub üpris kiiresti. Ainuke miinus on see, et  mulle tundub, et seda kulub päris korralikult ja iga kord vaatab mulle vastu silmnähtavalt tühjenev potsik. Tuleb siiski tunnistada, et sellisele tootele ma võin vabalt rohkem kulutada ilma et südametunnistus näpistaks.

Rohkem infot leiad SIIT.

No comments:

Post a Comment