10/10/14

Prep + Prime Skin by Mac


Ostsin Mac'i Prep + Prime'i tükk aega tagasi Tallinna Kaubamajast. Mind võlus idee sellest, et meik püsib laitmatu terve päeva ning Mac'i tooted on mulle varasemalt väga positiivse mulje jätnud. Pakend oli täpselt selline nagu mulle meeldib - minimalistlik must väikese salapärase sädelusega.

Esimese peale kandmise käigus olin ma meeldivalt üllatunud, sest nahk muutus koheselt palju ühtlasemaks ning ilusamaks, lisaks ilmus näkku ka pisike sädelus. Müüja hoiatas, et seda tuleb peale kanda väga väikses koguses ning vältida kohti, kus tekivad kortsud või toimub mingi liikumine näiteks silmalaud.

Kahjuks minu jaoks see toode oma funktsiooni ei täitnud. Nägu muutus kiiresti rasuseks ning sellest tulenevalt polnud mingist meigi kauapüsivusest jälgegi. Katsetasin seda ka erinevate niisutavate kreemide peal ning sellest tulemus ei muutunud. Jumestuskreemi on keerulisem ühtlaselt peale kanda kui puhta naha peale. Minu isiklik teooria oli see, et Prep + Prime Skin lasi mu nahal võib-olla liiga vähe hingata. Natuke paremat tulemust märkasin siis, kui olin tooteid peale kandnud suurte pausidega - alguses niisutav näokreem, siis antud Mac'i toode ning ligikaudu 30 minutit hiljem jumestuskreem. Pidin aga endale tunnistama, et tulemus polnud sellist venitamist väärt, eriti kiirematel hommikutel.

Lisaks märkasin pakendil ka seda, et selle toote säilivusaeg on kuus kuud, kuid arvestades kuivõrd vähe seda kulub, siis ma ei kujuta ette, kuidas selle aja jooksul antud toode ära kasutada. Hetkel on toode jäänud minu sahtli sügavustesse seisma, vahel harva katsetan seda uue lootusega, kuid ilmselt pean peaaegu täis potsiku varsti ära viskama.  Kahju. Ma ei nimetaks seda halvaks tooteks, kuid endale mitte sobivaks küll.

Rohkem infot ja arvustusi leiad SIIT.

No comments:

Post a Comment