10/12/14

New in: black blazer by Zara


Mõnikord on lihtsalt selline tunne, et pead midagi ostma. Ütleme nii, et must pintsak polnud asi, mida mul hetkel kindlasti vaja oli, lisaks mul juba rippub kappis üks klassikaline must pintsak. Aga miski oli selles, mis pani mind otsustama, et üks juhuslik ost võiks olla just see riideese. 

Mulle meeldib, et see pintsak on veidi õhemast ja kergemast materjalist kui muidu. Lisaks nägi ta seljas samaaegselt pidulikum ja vähem formaalsem välja kui klassikaline must pintsak. Pean kindlasti ära mainima ka kuldsed lukud, need on detailid, mis alati mulle meelt mööda olnud. 

Zara poega on mul kogemusi olnud nii ja naa - on oste, mis pärast esimest pesu ei kõlba enam kunagi kapist välja võtta, samas on näiteks pükse, mida olen kandnud aastaid ja mis näevad endiselt suurepärased välja. Muidugi koputas veidi südametunnistusele pintsaku hind, sest see pole Massimo Dutti ega mõni muu kvaliteetsem bränd, kuid lohutasin end lootusega, et see on üks nendest riidesemest, mis jääb pikalt ilusaks.

Rohkem infot ja pilte leiad SIIT.

No comments:

Post a Comment