10/12/14

October mood board

Nagu ka paljud teised meie seast leian ma tihti peale palju inspiratsiooni tumblr.com'st. Minu blogi võib hetkel jätta natuke mulje nagu must oleks mu lemmikvärv. Tegelikult see päris nii pole, kuid mingil põhjusel kaldun all black everything poole eriti sügise esimestel kuudel. Ilmselt on kirev suvi oma töö teinud ning tekib soov pöörduda tagasi klassika poole. Üleüldiselt meeldib mulle klassikaline stiil kõige enam, kuid kohe eriti silm puhkab, kui sinna juurde käib natuke metsik, teistsugune või julge element. Pean teile aususega tunnistama, et ma ei jälgi otseselt trende ega tea, mis moelavadel on parasjagu in või out. Usun, et kõik mu eelistused jõuavad minuni nagu ka paljude  teiste jaoks ümbritsevast keskkonnast, nähtud piltidest, teistest inimestest, poodides olevast kaubast ja alati ka oma maitsest või stiilist.

Minu jaoks on keeruline välja tuua ühte inimest, kelle stiili ma imetleks. Tegelikult... valetan! Palju inspiratsiooni leian ma Rihanna stiilist, sest imetlen tema julgust. Samas päris tihti ületab ta minu jaoks ka hea maitse piiri, aga sellest võiksin ma kunagi pikemalt kirjutada. Huvitavat uudistamist piltide näol!










No comments:

Post a Comment