10/16/14

All about hair

Rejuvenating Shampoo by Macadamia

Selle šampooni puhul on mul kahju ainult sellest, et mind ei ole õnnistanud paksu, kahuse, lokkis ja metsiku patsiga, mida ilmselt ainult see šampoon suudaks muuta tõeliselt pehmeks, siidiseks ja läikivaks. Toode iseenesest on suurepärane, kuid kahjuks ei sobi mulle, kelle juuksed on iseenesest juba väga pehmed, sest antud šampoon mõjub neile väga raskelt ning liigse niisutusena. 


 Fortifying Oat Shampoo by Bjobj

Põhjusel, et me kõik soovime säilitada oma keha võimalikult puhta ja säravana, siis olen mina ammu loobunud ilusa pakendiga pudi-padist, mida saab edukalt asendada niiöelda puhtamate toodetega. Sel põhjusel olen juba pikemat aega eelistanud šampoone ja duššigeele osta ökopoodidest. Muidugi kui ma esimest korda ökopoodi astusin, siis polnud minul mingisugust kogemust ning haarasin esimese šampooni, mis tundus okei. Selleks osutus Forifying Oat Shampoo, mis on siiani mu absoluutne lemmik! Ta ei lõhna luksuslikult, pakend pole ka midagi erilist, aga ta teeb oma tööd väga hästi. Ma tunnen, et ta on palju õrnem mu juuste vastu kui teised šampoonid. Antud toode ei kuivata üleliigselt mu peanahka. Tõestuseks on fakt, et pestes just selle šampooniga võin ma üldjuhul mõned pesukorrad isegi vahele jätta. 


 Basis Sensitiv Shampoo by Lavera

Hiljuti seadsin taas sammud ökopoe poole, sest mu armastatud šampoon oli kahjuks otsa saanud. Ees ootas mind mitte kõige parem üllatus! Kliediteenindaja teatas, et rohkem nad eelnevalt mainitud šampooni ei telli ning pidin oma valiku langetama hoopis teise juhuslikult valitud šampooni kasuks, milleks juhtus olema Basis Sensitiv. Kahjuks ei tee ta oma tööd sugugi nii hästi kui tema eelkäija. Sellega pestes jätab ta küll igati meeldiva mulje, kuid järgmisel päeval on mul tunne nagu mu juuksed poleks juba pikemat aega ei šampooni ega vett näinud.


Deep Repair Masque by Macadamia

Ma usun, et te kõik olete kuulnud palju kiidusõnu selle maski kohta. Ka mina olen üks nendest, kes seda igati armastab! Ilmselt põhjusel, et seda ei pea kandma juuste juurtele nagu šampooni, sobib antud toode mulle imeliselt. Ausalt öeldes on mul raske ette kujutada, millistele juustele Macadamia mask sobima ei peaks. Silub, paneb läikima, muudab pehme veel pehmemaks... Tuleb tunnistada,et kasutan seda maski igapäevaselt palsami asemel ning ma ei saaks olla rohkem rahul.


 Healing Oil Spray by Macadamia

Järjekordne imeline toode Macadamialt! Ei ole midagi muud öelda kui ainult häid sõnu. Kasutan ka seda õli igapäevaselt ning pean endalegi suure üllatusega tunnistama, et minu 125ml pudelike on kestnud kõvasti üle aasta. Pärast pesu pihustan õli 1-2 korda peopesale ning silun õrnalt juustesse ja tulemuseks on terved ja läikivad juuksed.


Nurishing Oil Care by Dove

Ma ei hakanud Dove'i puhul eraldi ühtegi toodet välja tooma, sest minu meelest teevad nad kõik oma tööd väga hästi. Kui on vaja hädasti kiiruga šampooni, palsamit või maski ning viibin parajasti poes, kus puudub suur valik, siis otsustan just Dove'i toodete kasuks. Dove tooted on kõik väga niisutavad, ei jäta juukseid pusasse ega muuda neid ka rasvaseks.

No comments:

Post a Comment