10/18/14

Face scrubs: Vichy vs GNLD



Normaderm Daily Exfoliating Cleansing Gel by Vichy

Hmm.. selle toote puhul alustaksin sellest, et võib-olla panin ise ootustega puusse? Igal juhul läksin ideega osta endale uus näokoorija ning mulle soovitati just see Vichy geel. Tema saladus peitub selles, et ta ei koori tugevalt nägu, vaid komedoone peaks lahustama selle geeli koostis. Toode on igal juhul näonaha vastu õrn, kuid ma ei ole kindel, kas ta mõjub minu jaoks rahuldavalt naha ebaühtluste ja komedoonide kaotamisel. Toode on iseenesest hea, kuid haaraksin selle järgi pigem suvel, kui mu näonahk on ühtlasem, puhtam, ilusam ning ei vaja tugevat koorimist vaid õrna puhastamist. Ta küll sisaldab ka pisikesi osakesi, kuid ma ei nimetaks seda toimet koorivaks. 

Rohkem infot ja arvustusi leiad SIIT.

Purifying Facial Scrub by GNLD

See toode võlus mind ära kohe peale esimest kasutamist. Kodulehel on seda kirjeldatud kui õrnatoimelist koorijat, kuid mina nimetaksin seda väga võimsaks koorijaks ja seda parimas tähenduses. Koostis ja lõhn on meeldivalt õrn, kuid juba peale kandes tunnen, kuidas kõik ebameeldivad osakesed mu näonahalt kaovad. Sisaldab ka üpris palju neid pisikesi osakesi ning nägu sellega hõõrudes on kohe tunda, et see toode sõna otses mõttes koorib su nägu. Pärast kasutamist tunnen, et nägu on kohe eriliselt pehme ja sile. Lisaks kõigele ei ole ma kordagi täheldanud, et ta mu näonahka kuivataks. Suureks plussiks on ka see, et 100ml koorijat jätkus mul enam kui aastaks ning ei muutunud selle aja jooksul ei vähem tõhusamaks ega ebameeldivamaks. Miinuseks on muidugi see, et poodidest seda toodet ei ole võimalik osta ning peab kodulehelt eraldi tellima. Mäletan, et üks aasta oli GNLD esindatud ka Ilu Sõnumi messil ning väga aktiivne edasimüüja oli nõus mulle seda toodet kasvõi koju ukse taha tooma. Antud näokoorija jääb tõenäoliselt mu lemmikuks.

Rohkem infot leiad SIIT.

Pean tunnistama, et näokoorimise puhul olen ma väike patustaja. Esiteks meeldib mulle nägu koorida üsna sageli ja teiseks meeldivad mulle just sellised tugevamad tooted nagu eelnevalt kirjeldatud. Samas olen viimasel ajal natuke tublim olnud ning üritanud kasutuskordi vähendada, et säästa sellist õrnemat nahka nagu seda on näonahk. 

No comments:

Post a Comment