10/19/14

Lingerie: unpadded lace bra

Viimasel ajal on minu pilku püüdnud rinnahoidjad, mis on hoopis erinevad sellest, mida ise olen siiani kandnud. Loomulik on see, et naistel on igaks puhuks varuks erinevaid rinnahoidjad - mõni spordirinnahoidaja, mitmed push-upid, üksikud lihtsalt-väga-mugavad rinnhoidjad ja muud põnevat. 


Küll aga pole mul kunagi olnud rinnahoidjat, mis esmapilgul rinda peaaegu et üldse ei toeta, on suhteliselt läbipaistev ja samas väga võrgutav. 


Millegi pärast seostub seda tüüpi pesu mul pigem naisega, kel on juba veidike elu elatud, oma kehaga mina peale jõudnud ning tunneb ennast ja enda väärtust. Selles lihtsuses peitub minu jaoks eneseteadlikkus ja enesekindlus. Muidugi ei pea ka teised seda läbi sama pilgu nägema - meil kõigil on oma tõlgendus.


Samuti märkasin, et sellise õhkõrna pitspesu puhul eelistaks ma üldiselt pigem valget või musta värvi. Mingil määral käivad need värvid minu jaoks kaasa selle lihtsuse ja salapäraga.


Võib-olla muutuks mu arvamus suve poole, kui kisub igal juhul rohkem värvide ja elavuse poole. Pean ka tunnistama, et osava ja maitseka kombineerimise puhul poleks mul soojadel aegadel midagi selle vastu, kui selline pesu endast mõne paljastavama pluusi all natuke märku annaks.  


Poodides ringi uitades olen märganud midagi selle pesu sarnast näiteks Lindexis, aga kindla peale minnes leidub alati selliseid rinnahoidjad mõne kallima brändi poes. 

No comments:

Post a Comment