10/22/14

All about lashes


Masterpiece Max by Max Factor

Ripsmetušš, mida olen aastaid kasutanud ja millele ilmselt jäängi truuks on just Maxfactori oma. Olen harva katsenud ka teisi, kuid ikka tagasi selle juurde pöördunud. Olen aja jooksul aru saanud, et kui ma peaks kunagi valima midagi muud, siis oleks selleks ripsmetušš, millel on kindlasti kummist hari. See konkreetne toode meeldib mulle, sest eraldab hästi ripsmeid, näeb hea välja ka ühe või kolme kihiga. Isiklikult minu jaoks on ripsmetušši puhul natuke tähtsam pigem tiheduse kui pikkusi saavutamine ning see tušš saab oma tööga väga hästi hakkama. Ei pudene, püsib kaua ning minu meelest saab reaalselt enne tühjaks kui kuivab ära. 


 Lash Extender by Divaderme

See on minu väike salatoode. Avastasin selle enda jaoks kui käisin Browbaris kulme korrastamas ning olen seda kasutanud igapäevaselt. Muidugi peab selle tootega ka kavalalt ümber käima. Nimelt tuleb seda peale kanda alla vaadates, vastasel juhul pudenevad kõik mustad väikesed osakesed su põskedele ning neist on raske jagu saada. Teiseks tähtsaks aspektiks on see, et seda tuleb kasutada pigem värske ripsemtuššiga, mis oleks piisavalt niiske, et pisikesed fiber'i tükid ära kinnitada. Kui kanda see peale siis, kui tušš on juba veidi kuivanud, siis ootab taas ebameeldiv pudenemine. Toodet võib peale kanda vaheldumisi kohe mitu kihti - ripsmetušš, Lash Extender, ripsmetušš, Lash Extender ja nii kuni oled tulemusega rahul. Muidugi nagu on kõikide asjadega siin elus, siis ei tasu kindlasti üle pingutada, et ripsmed ei jääks tükki. Peale esimest kasutamiskorda küsiti mult, kas ma olen endale ripsmepikendused pannud, mis ainult kinnitas minu jaoks selle toote efektiivsust. 

Kuigi toode kestab päris mitu mitu pikka kuud, siiski miinuseks on see, et kui jõuda omadega poole peale, siis mingil põhjusel ei taha see hari enam extenderi tükke enda külge võtta ning raske on üleüldse mingitki erinevust ja tulemust sellega saavutada. Selles osas olen ma natuke nõutu - toode, mis toimib suurepäraselt, kuid mis sellega edasi teha, kui oled jõudnud pool ära kasutada!?

Riitsinusõli

Samuti tooksin välja ka ilmselt kõigile ammu teada-tuntud riitsinusõli, mis on minu jaoks igati must have toode. Juba nädal pärast kasutamist on erinevus silmnähtav - ripsmed on tihedamad ja pikemad ning kui olen seda toodet piisavalt pikalt ja tublilt kasutanud, siis ei tõuse käsi isegi Lash Extenderi järgi. Lisaks on suurimaks plussiks, et tegu on naturaalse õliga ning ei ole vajadust mingit keemiat endale peale kanda. Õli kannan peale õhtuti pärast pesu, siis on ta öö jooksul hommikuks ilusti imendunud.

No comments:

Post a Comment