11/8/14

Online shopping for make-up

Ma ei ole küll kursis sellega, mis sai minu armastatud Too Faced brändist, kui ma nägin viimati tükk aega tagasi, et nende tooted olid Kaubamajas allahindlusega välja pandud ning jäi mulje, et see korjatakse leti pealt ära, kuid ennetavalt hakkasin netis tuulama, et näha, kust oleks võimalik mu lemmik-huuleläiget vajadusel tellida. Kahjuks otsitud toodet ma sealt ei leidnud, kuid avastasin enda jaoks sellise toreda koha nagu BEAUTYBAY.com

Ma ei oska sõna võtta kõikide toodete koha pealt, aga tegin väikse võrdluse ühe eesti lehega, mis müüb ilutarbeid ja kõike muud sarnast ning selgus, et näiteks Macadamia Natural Oil juuksemaski 500ml potsik on võimalik BeautyBay'st soetada umbes 1€ odavamalt kui 250ml potsik eelnevalt mainitud eesti lehelt.

Kes muretseb saatmiskulude pärast, siis selleks just kõige suuremat põhjust pole, sest alates 13€ on postikulu täiesti null! Lisaks on seal palju põnevaid brände, mida minu silm pole varem näinud ning tihti käivad ka sooduskampaaniad.  Loodan, et leiate ka Teiegi enda jaoks midagi huvitavat.

No comments:

Post a Comment