12/11/14

Self Tan: Gradual Tan Everyday Moisturises For Face by St. Tropez

Gradual Tan Everyday Moisturises For Face by St. Tropez

Ma pole kunagi suur solaariumi fänn olnud, aga vanasti ikka käisin mõned korrad sügisel/tavisel perioodil, et näonahka ilusamaks muuta või enne tähtsamat sündmust. Enne seda oli mul muidugi kusagil viieteist aastasena mingi periood, kus kasutust leidsid kõik isepruunistavad tooted alustades kreemidega ja lõpetades salvrätikutega. 

Mingi hetk leidsin, et solaariumis käimine ei ole potentsiaalseid negatiivseid tagajärgi väärt ning isepruunistavad olid ammu mu jaoks täiesti out, sest olgem ausad... ilus see kohe kindlasti polnud. Üks päev aga tuulates BEAUTYBAY.com lehel langesin taaskord reklaamiohvriks ning mõtlesin anda võimaluse St. Tropez tootele, mis oli palju kiidetud. Tellisin endale nii vahu keha jaoks kui näokreemi. Kreemi puhul valisin tooniks Light/Medium, vahu puhul valikut ei antud. 

Üks päev pärast pesu ja koorimist otsustasin niisutavale ja isepruunistavale näokreemile võimaluse anda. Esiteks mainiks ära, et ma olen väga rahul tooni valikuga, nägu ei muutu absoluutselt kollaseks vaid jääb selline mõnus tervislikum toon, mis lihtsalt kaotab ära selle talve-surm-valge näost ära ning annab veidi tervislikumat jumet. Lõhna koha pealt olen ka pigem positiivselt meelestatud. Selles mõttes, et peale kandes ei ole tal küll mingit isepruunistavatele omast lõhna ja elukaaslane ei maininud ka õhtul, et mu nägu oleks kuidagi teistmoodi lõhnanud, kuid pead padjale asetades natuke midagi tundsin küll... Midagi sarnast nendele lõhnadele, mida üritatakse vältida, kuid hommikul nägu veega üle pestes polnud minu meelest küll mingist lõhnast jälgegi. 

Ma jäin selle tootega küll väga rahule, aga igapäevaselt ma seda kasutama siiski ei hakka. Ma ei tea miks, aga minu meelest ükskõik kui suurepärane isepruunistav siiski toob naha puudused pigem esile, näiteks komedoonid muudab tumedamaks ja võib-olla ka muudab naha rasusemaks. Samas ei paneks ma seda puudust veel sellele tootele omaseks, sest ilmselt kui nahk on väga heas korras, siis positiivsed omadused ületavad need pisikesed ebameeldivused. 

No comments:

Post a Comment