12/7/14

Christmas wishlist

 Bedford Tassel bag by Michael Kors

Mulle meeldib talvel kanda maailma kõige soojemaid saapaid, milleks on UGG'id ja koos väga sooja talvemantliga meeldiks mulle sinna kõrvale kott, mis ei oleks niivõrd naiselik vaid pigem casual. Selline Michael Kors'i kott oleks ideaalne igapäevasteks toimetamisteks. 

 Cami Bodycon Dress by AX Paris

Ilmselt igal naisel on liiga palju musti kleite, aga ikka pole kunagi seda õiget musta kleidikest. See kleit jäi mulle silma, sest pole järjekordselt täisti must. Klassikaline must-valge kombinatsioon. Kõige enam aga meeldis mulle selle kleidi pikkus, kuid vaadates mu viimaseid valikuid tundub mulle üleüldse, et olen jõudnud ikka, kus medium pikkuses kleidid tunduvad kõige ilusamad ja naiselikumad. 

 MakeUp bag by Ted Baker

Vaat, kus söön oma sõnu. Alles kirjutasin, kuidas ei näe mõtet raisata oma raha mõnele kallimale meigikotile, aga material girl lõi minus välja ning ütleme, et kui see kuidagi teisel viisil minuni jõuaks, siis kätt ette ei paneks.

Rouge Coco Shine 89 Satisfaction by Chanel

Pidin leppime tõsiasjaga, et ma ei ole hetkel siiski veel see inimene, kes suudaks välja kanda igapäevaselt tumedamaid ja erksamaid toone. Küll aga pikemalt on mul soovilistis olnud mõni neutraalse tooniga huulepulk, mida saaksin iga päev kasutada, kui minu huuled ilusti terved oleksid.

Primed & Porless loose powder by Too Faced

Ma arvan, et olete juba aru saanud, et minu probleemiks on rasune nahk. Sain katseda ühte puudrit, mille eesmärk peaks olema meigi matistamine ja kinnitamine. Tekkis ka minul soov üks selline endale soetada. Samas olen kuulnud, et Make Up Store'i omasid kiidetakse ka!

Clutch bag in metal leather by Coccinelle

Selge on ilmselt ka see, et mulle meeldivad asjad kuldsete elementidega. Täpselt selline, aga teises toonis Cocinelle kotike on mind juba mitu aastat rõõmustanud, aga kahjuks sain ma selle enda kätte liialt noorelt, nimelt ei osanud selle eest õigesti hoolt kanda. Põhjusel, et talvel on tihti läbivaks tooniks must, siis selline väike aksessuaar lisaks ilusat sära. 

Tegelikult on üks nendest asjadest minuni juba kohe jõudmas ning teiste osas ei ole kindel, et nad wish-listist edasi jõuavad, aga samas jõulud tulekul... niiet kes teab!

No comments:

Post a Comment