11/4/14

New in: KIKO lip glosses and YSL lipsticks

Viimase ajaga on kogunenud täitsa mitu uut asja, mida tahaks kajastada. Aga alustan näiteks nendest, mis puudutavad huuli. Kuigi ma olen tavaliselt see tüdruk, kes eelistab tumedamat silma ja nude huuli, siis mingil põhjusel jõudsid minuni seekord pigem erksad värvid. 

Lip Relief SPF 15 by KIKO / 3D Instant Volume Lipgloss 220 Shiny Pink by KIKO

Lip Relief SPF 15 by KIKO

Esimene sattus minu kätte puhtalt sellepärast, et mu huuled olid kuivusest juba valusad ning midagi pidin ma sinna erakorraliselt peale määrima. Mina olen inimene, kes vajab pidevalt oma kotti hügieenilist, kuid mingil põhjusel kipuvad mul need kaduma kiiremini kui patsikummid. Minu meelest on antud tootel täitsa armas pakend ning saab oma tööga ka väga hästi hakkama. Olgu öeldud, et hügieenilist huulepulka on mul raske hinnata, sest minu huuled on pidevalt katki ja ma pole veel suutnud leida toodet, mis muudaks mu huuled pehmeks väga pikaks ajaks. Seega pean sedagi hügieenilist üsna tihti peale kandma, kuid see jääb tõesti huultel koheselt väga pehme ja meeldiv. Täpselt nagu toote nimi ütlebki - pakkus see mu kuivadele ja katkistele huultele kohest kergendust. 

3D Instant Volume Lipgloss 220 Shiny Pink by KIKO 

Põhjusel, et mu huuled on tihti katki ja kuivad, ei kasuta ma väga sageli huulepulkasid, sest nad toovad puudusid pigem esile. 3D Instant Volume Lipgloss annab huultele mõnusalt roosa tooni lillaka varjundiga, mida mina võiksin vabalt igapäevaselt kasutada. Tegelikult ei oska ma veel midagi öelda selle püsivuse kohta, sest proovisin seda vaid korraks, et näha, mis värvi see huuleläige annab. Muidugi ei ole värv nii ere nagu pakendis alguses tundub, aga seda ma ei tahtnudki ega lootnudki. Kuigi talvel antud huuleläige võiks vabalt olla selleks puuduvaks värviks mu kahvatul näol, siis kipun kahltustama, et eelistan säästa seda pigem kevadeks või suveks, sest minu jaoks sobib see sinna hooaega natuke paremini. 

Supergloss 124 Rhododendron Pink by KIKO

Seda huuleläike õiget tooni ma pildil ei leidnudki, aga kui eelmine meenutab erksat tumeroosat, siis see toon on pigem rahulikum sügavam punakas. See huuleläige sai valituks, sest oli üks vähestest oma sarjast, mis ei sisaldanud säratükikesi, mis mulle üldiselt läigete puhul ei meeldi. Proovisin kodus huultele ja avastasin, et huuleläige ei anna peaaegu üldse värvi ning mu huvi kadus, sest kui tahan niisutust, siis kasutan ma hügieenilist mitte väga läikivat läbipaistvat huuleläiget. Tegelikult ma veel nii kiiresti alla ei annaks ja võimalik, et tulevikus antud toode siiski leiab mingil huvitaval viisil kasutust. 


                                       
Rouge Volupte 11 Rose Culte by YSL / Rouge Pur Couture 1 Le Rouge by YSL

Mõnel päeval kui mu huuled on siiski olnud pikemalt terved ja niisutatud, siis tekib minulgi tahtmine kasutada mõnd erksamat värvi huulepulga näol. Lisaks problemaatilistele huultele, ei kasuta ma just sageli tumedat huulepulka, sest see tundub mulle tüütu ja keeruline - huulepliiatsi kasutamine, perfektse joone loomine, hammasta puhtuse jälgimine ja tuhat muud faktorit, mis muudavad minu jaoks kogu ettevõtmise väga ebamugavaks. Jõudsin siis järeldusele, et kui juba kasutada, siis kvaliteetset huulepulka, mis annab natuke vähem põhjuseid muretsemiseks, et värv läheb laiali või muud sarnast. 

Rouge Volupte 11 Rose Culte by YSL

Tahtsin soetada midagi roosakat-lillat, sest viimasel ajal olen täheldanud paljusid just seda tooni kasutamas ning vähemalt teiste huultel näeb see imeline välja! Põhjusel, et ma olen natuke kärsitu, siis võtsin ikka esimese, mis natukenegi meenutas otsitud tooni, milleks osutus number 11 Rose Culte. Ma olen vaadanud seda nüüd mitme erineva valguse all, kuid peab tunnistama, et lillast on asi vist natuke liiga kaugel. Ta ei ole päris seda värvi, mis pildil, kuid ma pole just kõige parem värvivarjundite kirjeldaja. Huulepulk on just nagu väga erk tumeroosa, kuid mitte fuksia. Jõudsin vaid ühele järeldusele: ükskõik, kuidas seda tooni kirjeldada või kui erinev ta teatud valguste juures välja näeb, siis üks on kindel - see on imeilus!

Rouge Pur Couture 1 Le Rouge by YSL

Mul oli olemas juba Mac'i huulepulk Matte Viva Glam A23, mis on tumepunases toonis ja kuigi paljude sõnul see tõesti sobib mulle, siis soovisin natuke elavamat punast. Valituks osutus kõikide punaste punane ehk Rouge Pur Couture huulepulk toonis 1. Praegu ei oska rohkem midagi öelda kui, et tulevik näitab, kuidas me hakkame läbi saama. 

No comments:

Post a Comment